Hei!

Minä olen Velho. Olen juuri täyttänyt puoli vuotta ja olen erittäin aktiivinen oranssi-soopeli kleinspitz-uros. Olen myös sijoituksessa, joten urani näyttelykentillä tulee olemaan pitkä ja kaunis :) Pieni alapurenta tällä hetkellä vaivaa, mutta koska hampaat ovat juuri vaihtuneet, se saattaa vielä korjautua ja tulevaisuuden kehiä riittänee jokaiselle tehdylle nauhalle...

13508906_10154237445026168_8057737869555

Kuten jo ensimmäisestä kuvasta näkyy, minun omistajani on aivan seonnut näyttelyhihnoista! Kaikki lähti liikkeelle ensimmäisestä näyttelystä, kun omistajani oli kasvattajani kanssa viemässä melkein-tätiäni (elimme samassa kodissa pentuaikani, mutta samaa sukulinjaa emme ole) hakemaan CACIBin Kotkasta ja katselimme minulle ikiomaa näyttelyhihnaa. Hihnoja oli monenlaisia ja ihastuttavia, mutta ilo loppui lyhyeen, kun omistajani vilkaisi hintalappua; 22e! Kauhea summa siitä, että joku on letittänyt kolme satiininauhaa ja pistänyt muutaman helmen kiinni!

Siitä se ajatus sitten lähti...